Tomhet

Känslan som uppstår när älsklingen loggar ut från fb samtidigt som när jag skriver till honom..

Idag har jag saknat min prins extra mycket. Och saken blev ju inte precis bättre nu. Idag skulle jag ha gjort vad som helst för att bara få vara nära honom. Jag önskade att vi kunde ha en sån där dag då man bara ligger i sängen/soffan och bara myser hela dagen och inte gör någonting annat än att njuter av varandra. Jag har inte ens vart hemma i en vecka och jag saknar honom redan super mycket. Det är inte alls lika kul utan honom. Vet inte hur jag ska klara mig ända fram till den 12 Maj när han kommer hem. Men måste man så måste man. Jobbigt är det iaf. Som tur är har jag ju iaf mina underbara vänner och familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0