Tillbaka till verkligheten

Det känns riktigt kul att vara tillbaka i Örebro. Första föreläsningen på över ett år är nu klar och det känns super bra. Jag trodde inte Datorbaserad kalkylering och redovisning skulle vara någonting för mig. Men Kursen verkar jätte rolig och jag har redan träffat mina gruppmedlemmar som jag inte hade nån aning om vilka det var innan idag. Jag som inte trodde jag skulle känna någon blev lättad över när jag kände igen de flesta från min ursprungliga civilekonomklass. Det här kommer nog trots allt bli en riktigt bra kurs.

Efter föreläsningen fick jag äntligen träffa Adam också. Bjöd han på lunch och nu sitter jag i bilen på väg hem till Ludvika igen. Lite nervös är jag men det ska man väl vara. Hoppas, hoppas hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0