Kvalitetstid med familjen

Efter att pappa hämtat mig i Borlänge åkte vi till Ludvika och åt  lunch på stan, mjölkmackaroner och köttbullar, mums vad gott det var. Sen åkte vi hem till farmor och drack kaffe. Så himla roligt och få träffa dom igen efter så länge. Jag och pappa var ut på en prommenad i solen också, riktigt toppenväder.
Kvällen har spenderats hemma hos mamma med tacos och en massa myspys. Det märktes att Anton hade saknat mig även om han inte sa nått, jag tror jag aldrig har fått så många kramar av honom förut. Kvällen avslutades men en kvällspromenad med Mamma och Anton och jag ska nu krypa ner i flicksängen och förska somna. Får se hur det går utan min älskling bredvid mig. Jag hatar att sova utan honom. Men måste verkligen försöka så jag ska vara fit for fight imorgon bitti när klockan ringer vid strax efter fem, hur det nu ska vara möjligt. Har en tidig föeläsning imorgon i Örebro och efter den ska jag äntligen få träffa Adam.Även om jag redan saknar min älskling super mycket så har det trots allt vart en riktigt bra dag. Och jag hoppas att morgondagen blir minst lika bra.

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0