Hej Sverige!

Äntligen är jag åter på svensk mark igen efter en lång flygresa. Men det är med blandade känslor i kroppen. Hade lite problem med att somna men det blev några timmars sömn iaf varvat med tentaplugg och filmtittande. Känns väl lite skönt att vara hemma igen, mjölken smakade mer än gott iaf. Förutom alla nära och kära så har jag saknat maten här i Sverige, mjölk, fil, knäckebröd, keso, mjölkmakaroner och köttbullar och framför allt tacos. Jag har förhoppningar om att mamma bjuder på tacomys ikväll. Får hoppas att hon inte har nått annat planerat.

Nu ska jag försöka sova en timme innan jag är framme i Borlänge där pappa ska hämta mig. Måste försöka vara pigg till imorgon då det är mycket som ska göras. Första dagen i Örebro på nya kursen, tentaplugg, och arbetsintervju. Ni får hålla tummen för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0