Hej då Macau!

Nu sitter jag vid gaten på flygplatsen och väntar på att få gå ombord på planet. Det känns hemskt att behöva åka ifrån Johan. Men men, om ett "litet" tag ses vi ju igen. Jag har ju trots allt världens bästa pojkvän. Och jag har haft en helt fantastisk resa. Tack för allt min underbara Prins!

Älsklingen bjöd på frukost på sängen imorse och vi hade en riktigt mysmorgon. Tyvärr fick jag fick lov att ta en tidig färja till flygplatsen för att hinna hit i tid.Väl på färjan hamnade jag bredvid några indier. Jag såg hur dom försökte ta kort på mig, men jag var inte direkt på det humöret så jag försökte undvika dom med blicken. När jag skulle gå av färjan hörde jag hur dom sa ursäkta mig ett antal gånger för att jag skulle vända mig om men jag orkade inte. Väl framme på flygplatsen hamnade vi bredvid varandra på tunnelbanan som man åker från hamnen till gaten och då lyckades jag inte undvika dom längre. Fick väl ställa upp på ett kort för att göra dom nöjda och glada.

Flyget var försenat en halvtimme och jag trodde att jag skulle få riktigt långtråkigt. Men jag hittade en jätte stor Zara affär där jag spenderade nån timme. Hittade äntligen en kappa (på barnavdelningen) och ett linne. Nu är det dax att gå ombord. Vi syns snart hemma i Sverige.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3173790/images/2012/pic_195596195.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0