Fram och tillbaks

Idag har det blivit mycket resande. Jag började dagen med att åka till Örebro där jag hade en föreläsning. När den var klar tog jag tåget tillbaks till Ludvika där mamma, Adam och Anton kom och hämtade upp mig. Vi är påväg till Borlänge och ska shoppa lite i kupolen. Sen blir det raka vägen hem till Ludvika igen där jag ska ta tåget tillbaks till Örebro. Ska äntligen få träffa Mathilda och Isabel. Som jag har längtat efter dom. Vi ska ut och äta och bara mysa, underbart!

Ja som ni kanske förstod så åker jag mycket fram och tillbaka. Men vad gör man inte för att få umgås med dom man tycker om. Det ska bli skönt med helg även om jag kommer behöva plugga en hel del. Men en sak är säker, jag ska inte ställa nått alarm på morgonen utan sova ända tills jag vaknar av mig själv. Min kropp måste vara i chocktillstånd då jag har gått från att sova hur mycket och när jag vill, till att vakna av en klocka vid halv sex på morgonen. Jag saknar det ljuva livet i Macau och framförallt min älskling. Tur att jag har världens bästa familj och vänner som jag kan njuta ut av iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0