Årets första grillning

Fredagskvällen spenderades i Örebro tillsammans med Issa och Mathilda. Vi var och åt middag på Al forno, en italiensk restaurang. Jätte mysigt och supergott. Det blev en tidig kväll då vi alla var jätte trötta och vi somnade ganska så snabbt tätt intill varandra i dubbelsängen. Härligt med lite sovsällskap nu när Johan inte är hemma. Jag njöt verkligen av att få vara tillsammans med mina fina tjejer igen. Även om vi inte gjorde något speciellt var det ändå så underbart att bara få umgås med dom.

Nu är jag hemma i Hagge hos pappa och det är dax för årets första grillning. Självklart blir det masjkolvar. Kvällen kommer nog att spenderas framför vårt gammal supernintendo med brorsan. Vi har nämligen trott att det har vart trasigt hur länge som helst, men Adam lyckades få det att fingera igen. Så ikväll blir den Donkey Kong hela kvällen lång.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh vad roligt med Donkey Kong! Jag minns när vi hade lånat erat spel, jag var helt fast i det. :)

2012-04-01 @ 01:58:31
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0