"Påsklov"

Min dag idag har vart den bästa på länge! Träffade Adam och Mathilda i Örebro där vi shoppade lite och åt lunch på Jensens böfhus. Maten var jätte god och sällskapet ännu bättre. Det var första gången jag åt där och det var långt över förväntan. Har dock svårt att se hur dom ska kunna leva upp till samma nivå nästa gång.

Seminariet gick trots mitt dåligt förberedande riktigt bra. Jag hade tänk ut i förväg att jag skulle sätta mig lite avlägset i nått hörn och försöka lossas hänga med och slänga in nån snygg komentar lite då och då när det passade. Men min plan sprack redan då jag klev innanför dörren till lektionsslen då jag upptäckte att vi bara var sju studenter där. Vanligtvis brukar vi vara runt 20 stycken. Som tur var hade jag förstått mer än vad jag trott och kunde bidra med en hel del till diskussionen, så jag känner mig riktigt nöjd över min insats.

När jag kom hem överaskade mamma och Anton mig med att hämta upp mig på stationen. Dom följde med hem till mig och vi hade lite kvällsmys tillsammans. En riktigt bra början på mitt "påsklov" som jag har fram tills på tisdag. Det ska verkligen bli skönt med lite ledighet. Det känns som att det har vart fullt upp nu sen jag kom hem. Så nu ska jag njuta av att inte behöva göra nångonting och bara ta hand om mig själv och umgås med mina nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0