MåBättre

Idag mår jag riktigt bra. Dagen började med plugg och tv-spel. Känner mig lite som ett barn igen. Sen flyttade jag äntilgen in i vår lägenhet som vi har haft uthyrd under tiden vi har vart i Macau. Det är så fruktansvärt skönt att känna att man äntligen är hemma. Mindre skönt är det att min älskling inte är här.

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag gjort debut på MåBättre igen. Jag har verkligen saknat alla träningspass där så jag fick lov att köra ett dubbelpass idag, först bodyattack och sen yoga. Det var riktigt roligt och nu efteråt är min kropp helt slut. Så det ska bli mer än skönt att få krypa ner i sängen. Vår alldeles egna helt underbart sköna säng. Dock hade jag gärna velat haft min prins bredvid mig. Istället får värmefilten göra mig sällskap.


Jag satte upp våran nya lampa och la ut våran nya matta som vi fick i julklapp idag. Så här blev resultatet. Tyvärr var det ingen sladd med till lampan så jag ikunde nte tända den.


Nu ska jag försöka sova innan klockan ringer fem imorgon bitti. Har föreläsning i Örebro mellan 8-10. Riktigt jobbit att behöva gå upp så pass tidigt men å andra sidan så kommer man ju hem i skaplig tid. Tur är det iaf att jag bor granne med tågstationen. Att springa till stationen nån minut innan tåget går har blivit till en vana, vi får se om jag kanske kommer upp i tid imorgon?


Godnatt och sov så gott!
Det ska jag göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0