Glad tjej

Idag fick jag en riktigt bra start på dagen. Även fast jag hatar att gå upp på morgonen lyckades jag ta min upp i tid idag och kunde ta det lugnt för en gångs skull. Jag var tom på stationen fem minuter innan tåget går och det har nog aldrig hänt förut. Eller kanske någon gång på den tiden när jag alltid tog sällskap med Thereze. På tåget hade jag en mysig pratstund på skype med min älskling. Jag blev lite avundsjuk på honom när han sa att han skulle iväg på spa. Det skulle min kropp behöva. Men det är han verkligen mer än värd.

Jag känner på mig att det här kommer bli en riktigt bra dag. Det enda som stör mig är min enorma träningsverk. Fast samtidigt är det ju lite skönt på nått konstigt sätt. Jag sa ju igår att jag skulle träna bort den men det blev raka motsattsen. Det blev bara värre och det känns som att mina vader sakta men säker kommer döda mig. Vi får se om det känns bättre imorgon efter kvällens cirkelstyrka och CX. Det är verkligen skönt att vara tillbaks på MåBättre och känna att man är igår med träningen igen. Jag mår så bra av träning.

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0