Äntligen fredag!

Idag är det fredag och jag är ledig. Det var första dagen sen jag kom hem som jag inte behövde ställa nån klocka och då vaknar jag redan vid åtta! Hur kan detta vara möjligt? Jag var inte direkt pigg när jag vaknade men kunde heller inte somna om pga min rethosta. Så nu ligger jag här i sängen och har lite morgonmys, helt för mig själv. Usch vad omysigt det är när jag inte har min älskling bredvid mig. Fick prata med honom en stud iaf. Men inatt får jag sällskap av min andra älskling Mathilda, och det är ju inte så illa det heller.

Ikväll kommer alla mina favorit tjejer hit på middag. Jag ser verkligen fram emot kvällen. Jag är säker på att det kommer bli hur roligt som helst. Det ska bli så underbart att få träffa alla igen. Innan dom kommer hit ska jag hinna med att färga utväxten, städa, äta påskmat hos mamma, förbereda maten tills ikväll osv. Så jag kommer nog ha fullt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0